CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, March 18, 2008

Zaman sek. rendah, menengah,kat poli n first love








Zaman sekolah rendah

Dari darjah 1 hingga darjah 6 aku sekolah kat Sekolah Kebangsaan Kapar, Kapar. .
Adik beradik aku sume sekolah kat sana dari darjah 1 sampai darjah 6.
































Zaman sekolah menengah aku..

dari form 1 sampai form 5 lak aku sekolah kat Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Idris Shah, Kapar..sekolah menengah aku ni sebelah je ngan sekolah rendah aku..so xdelah beza mana pun..pemandangan pun sama je..


Life in Polytechnic...

Lepas dapat result SPM, aku terus mohon nak masuk U ngan poli sebab aku memang nak belajar..sebelum dapat result SPM, aku ada la keje sambilan tapi penat woo..
baru aku tau macam mana bapak aku keje gile penat..
sebelum aku dapat tawaran poli, aku masuk form 6 jap tapi bila dapat poli, aku terus stop form 6, pastu prepare la masuk poli.
First time dtg poli aku rasa satu mende jer....jauhnyeeeeee nak sampai poli ni...
aku rasa camne la hidup aku bila dah kene blaja kat sini..
semester pertama adalah cabaran yang besar pada aku sebab banyak dugaan..























gambar mase sem 1.... gambar mase sem 4...........



sume ada..tinggal kenangan..aku rindu semua ini je la yang tinggal..anyway, kitorang yang ada mase ni...bile la boleh jumpe lagi... hepi...hope ni la final sem kitorang..gudluck! chayok2!











My first Love..

emmm...setiap orang mesti ada first love masing-masing..aku pun ada gak.
tapi aku x bagitau budak tu aku suke dia sebab dia budak pandai.
aku pun x penah nak bercakap ngan dia apelagi nak bertegur sapa. tengok dari jauh jelah..
time tu aku form 3. budak tu kelas pertama, aku lak kelas ke bape ntah, x igt tapi aku x sepandai dia..








hehehe..ok x aku pose?






0 comments: