CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, March 18, 2008

19 Mac 2008

19 Mac 2008


Hujan...sejuk je..lena je aku tido..pagi ni kelas mula pukul 10 pagi...sekali bangun tido lak leh terlambat, kelam kabut aku lari bawak bakul mandi g bilik air. pas siap, aku terus pakai baju untuk g kelas Translation..
seronok g kelas Translation, Puan Saabiah yang ajar, dia friendly..kite pun rasa seronok nak belajar pastu tak segan nak bertanya, rasa best la..

pas abis kelas aku kene g Jabatan Perdagangan sebab nak hantar assingment Document Production. Pas hantar, aku jumpa Puan Fatimah ngan Puan Noorizam jap sebab nak amik balik assingment. pastu aku ngan budak-budak kelas yang lain g kafe pentadbiran untuk surf internet nak siap kan blog ni ler..pening jugak la nak wat....
tapi sebenarnya aku ni tengah gelabah, sebab tu susah nak faham cara-cara nak wat blog ni ngan betul..tapi akhirnya..aku paham gak walaupun ada gak salah-salah tapi at least aku dah boleh faham la..budak baru belajar..

Lepas ni aku ingat nak balik bilik pastu wat movie maker...oklah,,sampai sini jelah untuk hari ini..jumpa lagi esok..

0 comments: