CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, March 27, 2008

27 Mac 2008


27 Mac 2008


pagi ni aku terbangun sebab......aku dah kunci jam kul 7.00 pagi...hehehe...

aku bangun, pastu sembahyang subuh..

pastu aku trus buka aku punyer cadar tilam..kene basuh la..sebab aku rasa cam dah x selesa jer kat cadar tu..baru ari tu tukar cadar, dah kene tukar lagi...tukar jer la..

dari kul 7.30 sampai kul 8 lebih aku basuh baju, abis segala baju2 kotor aku basuh, tapi baju aku jer la..baju2 roomate aku, biar ar diorang basuh sendiri...hehehe..

aku lapar betul pagi ni..abis roti roomate aku tu aku kebas,pastu siap leh makan megi lagi lak tu..

pelik aku..

pas siap2 makan aku study la jap..sebab petang ni ada kuiz Grooming..

ni pun aku update blog pas abis kuiz..leh tahan la kuiz tadi, nak kate susah sangat tu xdelah, tapi xdelah senang sangat..sedang2 jer...

malam ni baru aku teringat yang aku ada kuiz lagi...kuiz Document Production lak ( Doc Prod )..

alamak..mesti letih aku malam ni..harap2 aku dapat la jawab kuiz Doc Prod tu malam ni..Aminn..

bile2 aku ingat balik projek2 aku sem ni, aku teringat pasal proposal aku semalam pasal jual2 tu..Subjek Keusahawanan kene jual2 produk..tapi kene invent sket biar lain dr yang lain..

aku dah dapat produk ape nak dijual tapi masalahnya lecture aku kata kena ubah sket biar nampak laen dari yang laen..

korang agak2 la..ape yang aku nak invent dari semangkuk rojak buah?

hmmm...aku ingat nak je letak beribu jenis buah biar nampak sangat laennya..mesti untung besar kan?hehehe...

perasaan aku ari ni laen..aku x de cemas cam selalu..maksud aku lagi2 time aku tengah penat la..nak kata arini cuaca sejuk, panas je..tapi alhamdulillah..aku rasa tenang je arini..

arap2 aku sempat baca Yassin malam ni..lagipun sabtu ni aku ada program kene g Gua Tempurung...hope sumenye bjalan lancar..

hmm..anyway, aku rasa ni jelah coretan aku untuk arini...

esok aku dah kene anta blog ni..ni lah projek besar aku utk subjek Note Taking..

memula aku memang rasa cam dah lari bidang sebab ni bukan keje budak setiausaha..tapi bila dah buat blog ni memang aku rasa benefit sangat2..

mana x nye..budak IT pun ada yang x reti wat blog..hahahaa...bangga x bangga la wa akap ama lu..

skang ni kalo ada orang tanye aku pasal blog, aku dah boleh jawab..sebab aku dah penah wat..hehe..time kasih puan Noorizam..

0 comments: