CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, March 25, 2008

25 Mac 2008 & 26 Mac 2008



25 Mac 2008

Hari semalam aku rasa tension sangat….x tau nape..
Aku rasa ape yang aku wat sume tak kene…pagi2 tu time kelas kul 8 pagi, aku rasa ngantuk sangat..ntah mane2 ntah aku punye fikiran melayang….
Petang tu dalam kul 2 aku ingat nak g surf internet..tapi pas basuh baju tu, aku rasa lapar sangat, pastu aku pun makan la ape yang ada dalam loker aku..pas makan tu aku rasa cam ngantuk…aku just baring2 je tapi tetibe aku trus tidur..hehehehe..
Petang tu aku terjaga bile dengar ada orang miscall aku..kalo x ntah sampai kul bape2 ntah aku tido..aku online dalam mimpi agaknye..
Sampai petang aku rasa tension sangat, sampai member2 bilik aku pun perasan..bile aku analisis balik apa yang wat aku tension, aku dapat rasakan yang aku tension sebab terlalu banyak pikir pasal kerja..assignment..
X sangka benda2 tu boleh pengaruhi pikiran aku..jiwa aku kacau semalam..
Tapi yang peliknya, time malam tu aku kena g discussion untuk siapkan assignment note taking, bile dah jumpe ramai2 member aku, rasa tension tu hilang je..seronok dapat wat keje sesame..
Aku wat kesimpulan yang hidup ni x boleh tension sangat, enjoy la selagi ada masa enjoy, tapi jangan lelebih..
Kadang2 tu aku rasa kat sini, member2 sangat memahami aku…aku sayang ngan bebudak kelas aku la especiallynye…
Malam tu aku lepak ngan budak bilik aku, makan malam tapi dah kul 2 pagi..ah, bantai je la makan..dari pagi aku ngan member2 aku tak makan…


26 Mac 2008


Pagi ni aku bangun pagi sket walaupun kelas aku lambat lagi sebab aku rasa taknak tido lame2..x d selera nak tido..hehe..boleh lak xde selera..
Aku bangun tu trus g basuh muke, gosok baju, pastu sarapan..
Seronok aku tengok bebudak bilik aku tido lagi, nyenyak je…aku lak yang xde hati nak tido..maybe gara2 banyak lagi assignment aku yang xpenah2 surut kot..


kul 10 pagi ni aku ada kelas Translation dengan Puan Saabiah..pastu dalam kul 11 lak ada kelas Keusahawanan dengan Puan Dewi ...abis kelas jer, aku trus g online and wat blog ni..


tensen gak aku ari ni, aku rasa tensen aku x ilang lagi dari semalam...


tp naseb bek la aku cukup tido and dah sarapan pagi tadi, so otak aku xdelah jem sgt..
petang ni aku ada perjumpaan untuk program bersama ex-senior, adui...
petang ni lak aku ada MUET dalam kul 5.30, malam ni lak kul 8 ada kelas ganti Keusahawanan..
memang bz gak la aku minggu ni..
haa....aku baru teringat yang ari Sabtu ni aku ada program g Gua Tempurung kat Perak..
emmm...bertambahlah aktiviti aku minggu ni..minggu depan dah nak cuti mid sem, arap2 aku dapatlah tenangkan pikiran aku..insyaAllah...




0 comments: