CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, March 30, 2008

29 Mac - 31 Mac 2008

29 Mac 2008

pagi ni...aku kena bangun pagi..
g mane ek..ooo..aku ada expedisi ke gua tempurung..
pagi tu time dalam bus, happening gile...budak2 kelas aku dah la sume sekepala..memang best.
asyik tangkap gambo jer qojenye..hahhaa..
bile dah sampai, kitorang trus siap2 g masuk gua..
best, banyak benda kitorang wat, masuk lubang, luncur batu, merangkak kat air, terhantuk batu la..macam2 la kene..
tapi ape2pun memang best..
malam tu kitorang sume balik bilik dalam keadaan memenatkan..balik tu aku trus mandi, smbhyang, basuh sume baju, ksut2, pastu tido...gudnite..


30 Mac 2008

aku tak larat nak bangun pagi tu..x de ape pun yang best ari ahad selain kene g sg . besar cari bahan untk projek keusahawanan, pastu kene angkut barang2 tu dari gate sampai bilik sebab lecture yang jage kat gate tu tak kasi keta sewa dari luar masuk poli..apelaaa nasib..dah la tengah2 ujan..redha je la..


31 Mac 2008

pagi ni aku bangun kul 6.30 pagi, sebenarnya aku baru je tido kul 5 tu sebab wat paper work..paling sedih member aku ar langsung x tido..aku dah cam orang x betul je pastu member aku suh je aku tido jap..
pagi tu aku siap2 g kelas tapi dsebabkan keje x siap lagi, dan keje tu kene anta arini...aku ngan member2 aku siapkan jap pastu baru g kelas...tetapi...jeng3..
lecture suh kitorang lepak kat kafe je sebab lambat msuk kelas...
redha jer la...xpela..dah xde rezeki kitorang x dapat masuk kelas translation,,xpela..arini aku ada test internet, harap2 sume bjalan lancar..k la..nanti aku masukkan lagi dairi aku untuk esok lak..skang aku ngah nak wat test..hehehe tapi sempat lagi update blog..nampaknya terkantoi lagi ler aku ni guna waktu subjek ni untuk update blog..ape nak wat,,dah terpakse...k bye2...

0 comments: