CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 2, 2009

hadoi..

erm..hadoi..aku igt nak balik awal arinih sbb ...heheh..sajer jer nak balik awal..
erm..tup2 bos aku lak tak jadik balik awal sbb ader pegawai lak nak jmper die..
aku lak asyik disuruh2 fotostat jer..hehehe..wat jer ler..

mmber2 umah aku mst dah tjelepok dpn tv tgh Spa Q tv3 tu..hampeh btl..aku gak yg jadik pekerja cemerlang..hurm..apo nak buek..
mlm ni nak makan aper yer..hish,aku ni sibuk nk pk mkann lak..pttnyer aku pk cmner nak balik sbb dah kul 6 lbh dah ni..
takper..pasni bos aku dah nak balik, pas die balik, aku pn cabut ler..apedehal nak tggu sumer org balik..
bos aku ok orgnyer..tua dah,sebaya bapak aku ..tp die peramah , tak cm bapak aku,pndiam sket..
erm..cakap pasal bapak aku,teringat aku kat umah..rindu btl rasenyer nak balik umah..
takper..this week aku igt nak bawak balik special one ke umah aku,tak tau ler ape nak berlaku pastu either family aku leh terime atau tak, up to them la..

0 comments: